piątek, 29 stycznia 2016

Trochę o nas...

Siemanko,


W dzisiejszym wpisie, chciałybyśmy wam powiedzieć coś więcej o sobie.
Przyjaciółkami jesteśmy od pierwszych lat podstawówki.
Spędzamy ze sobą każdą wolną chwilę i jesteśmy dla siebie jak siostry.

Fot. Czarne Białe czyli  Szare


Na początek:

Kamila   Mam 15 lat, tak dokładniej o będę miała 23 lutego. Jestem ciemną blondynką, mam zielone oczy, 165 cm wzrostu i noszę okulary. Bardzo interesuje się sportem a najbardziej piłką nożną.Uwielbiam jeździć na rolkach i na rowerze. Moją ulubioną porą roku jest lato, ponieważ promienieje słońce, są wakacje i mogę spędzać czas ze znajomymi.

Beata Mam 16 lat, tak dokładniej to 27 lipca. Jestem ciemną blondynką, mam niebieskie oczka i 163 cm wzrostu. Interesuje się fotografią i chcę wiązać z nią przyszłość. Uwielbiam długie spacery i jazdę na rolkach.
Kocham lato, ponieważ mam wtedy  urodziny i jest ładna pogoda na robienie zdjęć w plenerze.

Mamy nadzieje, że dzięki tej notce mogliście nas trochę lepiej poznać :)
Jeśli chcielibyście wiedzieć więcej zapraszamy z pytaniami na naszego ask'a

https://m.ask.fm/jest_szaro

Fot. Czarne Białe czyli Szare 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz